Skip to content

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY (FAQ)

Věrnostní program TotalEnergies Vám umožňuje uplatnit body získané za nákupy. Za získané body si můžete objednat odměny z katalogu odměn.

Níže naleznete odpovědi na často kladené otázky spojené s věrnostním programem.

1.Jak si objednat odměnu?
 V záložce Katalog si vyberte požadované odměny. Po přidání všech položek do košíku postupujte jako při klasické objednávce – můžete např. změnit adresu doručení nebo kontaktní údaje. Po potvrzení objednávky Vám budou strženy body a obdržíte e-mail se shrnutím objednávky.
2.Kdy obdržím objednávku odměn?
 Doručení objednávky by mělo proběhnout do 30 kalendářních dnů. Pokud máte dotaz spojený s dodáním objednávky, využijte prosím kontaktní formulář v záložce Kontakt.
3.Objednávka mi nepřišla celá nebo nedorazila vůbec. Co mám dělat?
 V případě dotazů ohledně objednávek prosím využijte kontaktní formulář v záložce Kontakt.
4.Jak mám reklamovat zboží?
 Pokud Vám dorazila poškozená odměna nebo výrobek přestal fungovat, prosím využijte záložku Reklamace, kde můžete vyplnit reklamační formulář. Reklamační oddělení Vás poté bude kontaktovat ohledně dalšího postupu u Vaší reklamace.
5.Kdy mi propadnou nasbírané body?
 Body získané ve věrnostním programu do konce roku 2023 platí 2 roky od 01.01.2024. Body získané od 01.01.2024 platí 2 roky od data připsání.
6.Mám technický dotaz na zboží, na koho se můžu obrátit?
 V takovém případě prosím využijte kontaktní formulář v záložce Kontakt.
7.Jak si mohu změnit údaje ve svém účtu?
 Na horní liště klikněte na ikonu svého účtu a vyberte Můj účet.
 Po kliknutí na tlačítko můžete změnit údaje nebo heslo.
Respektujeme vaše soukromí
TotalEnergies - Věrnostní program potřebuje Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby Vám mimojiné mohl ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko Přijmout vše.
Přijmout vše
Souhlas můžete odmítnout zde.